Saturday 2 February 2013

hari ni....

hype!!! Hepi sgt hari ni!!! coz aku dah habis round pertama posting untuk semester ni!!! dah sebulan bertungkus lumus kat dalam wad 6B HRPB ipoh... banyak pengalaman aku dpt dlm sebulan ni.... paling sadis sal BO!!! hahaha!!! dah berpuluh kali cuci BO... hahahah!!! biasa la keja wad... tp prosedur lain pon buat jugak... yang palaing takot nak buat OFF DRAINAGE tube... nak tarik tube yang alir darah selepas bedah bawah kulit kepala yang pangjangnya dalam dalam 10-15cm... bapak r!!! tapi patient aku tu relax je.... tabik r...
selamat tinggal HRPB!!! aku akan datang balik bulan 4 kesini... ::)


next week... a.k.a lusa aku start plak posting kat hospital bahagia... nati la rase... hahaha!!!



*gambar dgn kwn2 semasa sem 1, hanya hiasan... :)

No comments:

Post a Comment